Меню сайту |
|
|
|
Розділи новин |
|
|
|
Календар новин |
|
« Грудень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
Форма входу |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Друзі сайту |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
В онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Вітаю Вас, Гiсть · RSS |
22.12.2024, 16:07 |
Головна » Новини Церкви
« 1 2 ... 32 33 34 35 36 ... 41 42 »
Давнє вчення про дев’ять вимірів душі своїм корінням сягає ще єгипетської культури, а тому вкрите товстим шаром таємничості. Звідти на світ Божий його знову витягнув Жорж Гуджиєв (греко–вірменський філософ і містик) у ХХ сторіччі. Еннеаграма (з грецької «еннеа» — дев’ять, «грама» — зображення) має графічний вигляд дев’ятираменної зірки. Зараз вчення про неї дуже популярне й широко застосовується в психотерапії, бо досліджує грані особистості. Відповідно до назви, є дев’ять еннеатипів (їх іменування дещо відрізняється, залежно від авторства): Ідеаліст, Помічник, Організатор, Митець, Спостерігач, Співпрацівник, Оптиміст, Головуючий та Миротворець або ж Посередник. Як твердить отець Арнальдо, еннеаграма — не доктрина спасіння, але інструмент самопізнання. Адже чимало людей сліпі у своєму способі бачити інших.
|
Унеділю, 14 березня, під час молитви «Ангел Господній», Папа Бенедикт ХVІ поділився з прочанами своїми роздумами над євангельським уривком про блудного сина, який читався цього дня у римо-католицьких церквах.
За словами Святішого Отця, євангельська розповідь про милосердного батька та про його двох синів, яку найчастіше називаємо притчею про блудного сина, є вершиною духовності та літератури усіх часів. Без цієї розповіді про милосердного Бога була б значно убогішою наша культура, мистецтво і, загалом, наша цивілізація. Ця розповідь не перестає зворушувати нас, щоразу, як її чуємо чи читаємо, натрапляємо на нові значення тих подій. «Перш за все, цей євангельський текст спроможний розповісти нам про Бога, дозволяє нам пізнати Його обличчя, або ще краще, Його серце.
|
Блаженніший Любомир Гузар не підтримав прохання митрополита Одеського та Ізмаїльського Агафангела скасувати святкування Дня гумору 1 квітня цього року.
На думку глави УГКЦ, християни не повинні забороняти людям будь-які дії. «При цьому, переконані християни не повинні брати участь у таких гулянках», - наголосив Владика.
|
Днями вийшло Звернення Блаженнішого Любомира до вірних Української Греко-Католицької Церкви та всіх людей доброї волі із закликом молитися за державу упродовж цілого року. На початку звернення Предстоятель УГКЦ наголошує на тому, що «упродовж багатьох років наша Церква та інші Церкви і релігійні організації у передвиборчий час закликають своїх вірних молитися за народ, за державу, за Україну... Тому створюється враження, що треба молитися в тому намірі тільки тоді, коли виникають великі потреби».
|
У суботу, 6 березня 2010 р., Папа Венедикт XVI зустрівся з службовцями та волонтерами Італійської Цивільної Оборони. Аудієнція відбулася у залі Павла VI у Ватикані.
Венедикт XVI подякував присутнім за допомогу, яку було надано постраждалим внаслідок землетрусу, який 6 квітня минулого року стався у центральноіталійському регіоні Абруццо, пригадуючи у світлі своєї першої енцикліки «Бог є любов», що «любов завжди буде потрібною, навіть і в найсправедливішому суспільстві».
|
Чергову знакову постать християнського Середньовіччя, ще одного представника францисканської чернечої родини представив Папа Венедикт XVI під час загальної аудієнції, яка відбулася у залі ім. Павла VI у Ватикані 3 березня 2010 р. Святіший Отець говорив про святого Бонавентуру, Учителя Церкви, який зумів в своєму житті поєднати францисканську духовність та богословські дослідження. Насамперед Венедикт XVI зазначив, що для нього є особливо приємно говорити про цього святого, оскільки саме богословській спадщині святого Бонавентури були присвячені наукові дослідження, які він проводив ще як молодий богослов. За словами Папи, це була людина «дії і молитви», яка причинилася до встановлення гармонії між вірою та культурою.
|
В березні цього року Папа Венедикт XVI закликає вірних молитися в таких наміреннях:
Загальне: за те, щоб світова економіка управлялась згідно з критеріями справедливості та чесності, зважаючи на дійсні потреби народів, особливо найбідніших.
Місійне: за те, щоб Церкви у Африці завжди були знаком і засобом примирення та справедливості в кожному регіоні континенту.
|
– Ні, ну ти мені доведи, що Бог існує?!!
Розводжу руками.
– То Його нема, як не можеш довести!
|
Cповідь — це повне визнання гріхів перед священиком з наміром одержати від нього розрішення.
До доброї сповіді маємо: 1) зробити точний обрахунок сумління; 2) жаліти, що ти через гріхи втратив(-ла) небо, заслужив(-ла) на пекло й, що найважливіше, що ти образив(-ла) Бога, найвище Добро, та найліпшого свого Отця та Добродія; 3) висказати свої провини, ясно, нічого не приховуючи, бо інакше твоя сповідь була б святокрадська; 4) збудити в собі тверду постанову більше не грішити й уникати нагоди до гріха; 5) відправити покуту, яку священик назначить і виправити зло, заподіяне ближньому.
|
Сорок днів посту в який ми ввійшли на початку тижня, що минає, це ніщо інше, як подорож, котра як всі інші має певну визначену ціль. Старий Заповіт розповідає нам про одну цікаву подорож вибраного народу з єгипетської неволі до Обіцяної Землі, молоком і медом текучої. Думаю кожен із нас знає цю історію. Бог вивів Свій народ з рабства в нову землю де на нього чекала свобода, в землю в якій би людина відчула свою людську гідність, в землю де є відчуття рідного дому. Але поки Ізраїль досягнув усього цього, йому довелося сорок років іти через пустелю. Коли ми глянемо на карту Близького Сходу то побачимо, що відстань між Єгиптом і Палестиною не є настільки довгою, щоби аж сорок років треба було переходити. В дійсності цю відстань можна пройти за 3 місяці. Але Господь завжди знає що робить!
|
|
|