Меню сайту |
|
|
|
Розділи новин |
|
|
|
Календар новин |
|
|
|
Форма входу |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Друзі сайту |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
В онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Вітаю Вас, Гiсть · RSS |
25.11.2024, 21:50 |
Головна » 2012 » Лютий » 19
Повчальне Слово на М'ясопусну неділю
Якже прийде Син Чоловічий у своїй славі, й ангели всі з ним, тоді він сяде на престолі своєї слави. І зберуться перед ним усі народи, і він відлучить їх одних від одних, як пастух відлучує овець від козлів; і поставить овець праворуч себе, а козлів ліворуч. Тоді цар скаже тим, що праворуч нього: Прийдіть, благословенні Отця мого, візьміть у спадщину Царство, що було приготоване вам від створення світу. Бо я голодував, і ви дали мені їсти; мав спрагу, і ви мене напоїли; чужинцем був, і ви мене прийняли; нагий, і ви мене одягли; хворий, і ви навідались до мене; у тюрмі був, і ви прийшли до мене. Тоді озвуться праведні до нього: Господи, коли ми бачили тебе голодним і нагодували, спрагненим і напоїли? Коли ми бачили тебе чужинцем і прийняли, або нагим і одягнули? Коли ми бачили тебе недужим чи в тюрмі й прийшли до тебе? А цар, відповідаючи їм, скаже: Істинно кажу вам: усе, що ви зробили одному з моїх братів найменших – ви мені зробили. Тоді скаже й тим, що ліворуч: Ідіть від мене геть, прокляті, в вогонь вічний, приготований дияволові й ангелам його; бо голодував я, і ви не дали мені їсти; мав спрагу, і ви мене не напоїли; був чужинцем, і ви мене не прийняли; нагим, і ви мене не одягнули; недужим і в тюрмі, і не навідались до мене. Тоді озвуться і ті, кажучи: Господи, коли ми бачили тебе голодним або спраглим, чужинцем або нагим, недужим або в тюрмі, і тобі не послужили? А він відповість їм: Істинно кажу вам: те, чого ви не зробили одному з моїх братів найменших – мені також ви того не зробили. І підуть ті на вічну кару, а праведники – на життя вічне” (Мт 25, 31-46).
Цей текст є дуже актуальним в Церкві та важливим у християнстві. Дозвольмо, щоб Слово Христове нас змінило й ми могли чутися щасливими та змогли зреалізувати своє життя. Господь в цьому тексті є названий Сином Чоловічим, пастирем та царем. Ці три титули допомагають правильно розуміти цей євангельський уривок, бо так буде представлений на загальному суді. Йдеться про титули, що є тісно поєднані між собою: Син чоловічий, що сидить на троні є той, хто принизив себе та прийняв наше тлінне тіло; пастир як зображає нам пророк Єзекиїл (34, 11-17), є той що захищає овечок від усіх небезпек, тому що знає й любить; цар є відмінним від тих, що хочуть керувати, є вільним від показухи, не діє згідно критерію амбітної політики: його сила є тільки любов, співчуття, підтримка.о. Йоан Лубів, ЧСВВ
|
|
|